Nasze pomoce

 

Dziennik i Tygodnik

Według wszelkich badań, osoby notujące to, co jedzą i co robią oraz planujące to wszsytko na piśmie, osiągają 2 raz lepsze efekty albo te same efekty ale 2 razy szybciej. Wielu Uczestników Klubu Równowagi korzysta z tej informacji i prowadzi własne zapiski. Aby to ułatwić proponujem:
  • Dziennik Żywieniowy, w którym zaplanujesz i zanotujesz skonsumowane jedzenie w podziale na DoWOLI, ZdroweEXTRA i MałeCoNIECO. Przy okazji poznawanie Metody Równowagi stanie się jeszcze prostsze. A zapiski pomgą zrozumieć wiele mechanizmów i bardzo często odpowiedzą na pytanie: "Przecież zeszły tydzień był taki sam jak zawsze, a udało mi się schudną aż 1,5 kg! Jak to możliwe?!"

    Dziennik wystarczy aż na 50 dni

  • Tygodnik Nawyków, w którym zaplanujesz i zanotujesz aktywność fizyczną (niezależnie od tego czy tylko spacery czy aż forsowne biegi), nawyk żywieniowy, który zmieniasz oraz częstotliwośc wracania myślami do planowanego efektu, czyli wykorzystywanie siły umysłu.

    Tygodnik wystarczy aż na 20 tygodni

Jak to wygląda

Cena

Dziennik 10 zł
Tygodnik 10 zł